Lopšelio-darželio žalioji edukacinė aplinka

Vilniaus Markučių lopšelio-darželio žalioji aplinka turtinga ir įvairi, todėl yra galimybės ją kūrybingai ir sumaniai naudoti vaikų gamtamoksliniam, aplinkosauginiam ugdymuisi. Įstaigos pedagogės iniciatyvios, jos planingai kuria edukacines erdves ir tam naudoja gamtines medžiagas bei antrines žaliavas.

      Erdvės pritaikytos vaikų pažintinei veiklai, ekologiniam, gamtamoksliniam ugdymui, vaikų su spec. poreikiais ugdymui, vaikų meninės, komunikavimo, sveikatos kompetencijoms ugdyti ir kitoms veikloms. Aplinkoje auginami įvairūs prieskoniniai, vaistiniai, dekoratyviniai augalai, daržovės, vaiskrūmiai, vaismedžiai, įvairūs krūmai ir medžiai.

      Vaikai šiose aplinkose patys ieško informacijos, pamato, stebi, išgirsta, veikia, kuria realioje aplinkoje. Tyrinėtojų erdvėse vaikai bando, ieško, eksperimentuoja, sprendžia problemas, išsiaiškina jų kilimo priežastis, tiki savimi ir savo sprendimais, jaučia atradimo džiaugsmą. Esant skirtingoms erdvėms vaikai turi galimybę dažnai keisti veiklas, rinktis jas pagal savo poreikius ir vis iš naujo patirti tyrinėjimo malonumus. Įstaigos aplinkoje pakanka erdvės gėlynams, sodui, yra kur vaikams pasėdėti ir judėti, sportuoti, žaisti. Vaikai mokosi būti draugiškais aplinkai, rūšiuoti atliekas, saikingai vartoti.

1.1

1.2

1,3

1,4